予定は未定。but fun fun fun!

さっちょさんと、ちーぼーと、三人でヨコハマに行ってきました。

目的は トリエンナーレだったんだけど・・・
・・・ま、結果的に言うと、2時間お店でくっちゃべって
歩き回って 観覧車に乗って ジェラート食べて帰ってきました。笑
ま、人生色々あるある、うんうん!!

日頃から アンテナ貼りまくり二人は最高に面白いので、
今日も三人で大騒ぎしてきました。
今度 オーラの写真を撮りに行くことになりました。 なんじゃそりゃ。
麻布にあるらしいです。

あたしのオーラは何色かなぁ?って聞いたら、
雰囲気は赤なんだけど、オーラは黄色っぽい!とか。笑
なんだかわからんねぇ。。。 見てからのお楽しみです?

最近会うヒトに、 昔もってた「イガイガ」が取れたねーと 良く言われます。
そんなに昔 とがってた?笑 とがってたかもしれないけど。笑
それもこれも 色々あって 色々諦めて 色々お別れをして 色々色々・・・
皆さんのおかげです・・・。 ^^;

あー、ホントに楽しい一日だった。

ヨコハマって昔から やっぱり少し違う雰囲気のある所だよなぁ。
つっぱってるイメージ・・・があるわけではないのだけれど
少し異国情緒のある。 
お買い物も楽しそうだけど。 (お買い物は現在休止中です。 ;; for 旅。)

I went to Yokohama (a harbor, next to tokyo) with
A web designer and a singer, two of my friends.

we supposed to go to a special art exhabition, but, ...
well, sth changed. finaly what we did were,,, talking, drinking,
eating,walking,getting in a huuuuuge ferris wheel...
plans are always uncertain, arent they ?!

both of them are really artistic persons.
always try to get to know more things,
dont omit things... what they talk can be really crappy,
but somehow i learn many from it. ;-p
i love them soooo much.

Sachiyo, she said to me that i lost my prickles which i used to have.
i dont know i had those that much before,,, but ok, maybe i did ?
im happy to hear that coz i noticed that i changed a lot after
i had a year aboard experience. :-p
with a lot of troubles. hard studies, special travels....
and lovely people. i love u guys all.

yokohama is one of the special cities in Japan.
much influence from other countries and u can feel it.

its also nice for shopping !! but,,,
all of my badget is for a trip!!!
[PR]

by sachio_tukiyo | 2005-10-16 21:13 | friends  

<< もつなべ。 Nabe-food 居酒屋。 Izakaya >>