居酒屋。 Izakaya

2年ぶりくらいに会う友達と、懐かしの街 下北沢でゴハンしました。
シモキタってホント、高校時代毎日のようにうろついていたんだけど
大学入ってからサッパリで (ってこともないけど笑) 久しぶりでした。

「おにーちゃん」と 久しぶりに 爆笑、激怒、などなどしながら
楽しくゴハンしましたよ。 居酒屋はやはり良いねぇ。
最近ヤケにシークワサーサワーが好き。笑

帰りも前みたく バイクに乗っけて貰って きもちいく帰りました。
この時期 気温が丁度良くて良いね。

しもきたの おせんべいやさん。
なんか 可愛いね。
一番したのおせんべいとか いつからあのケースにいるんだろ。

c0069083_1173564.jpg


i went out for a dinner with my friend from my highschool age.
A small city called [Shimokutazawa].
i used to hang around when i was in my school.
i havent been there so long, but the city was still lovely and cozy.
a bit messy but nicer than Shinjuku or Shibuya coz its smaller.

i was talking with my 'big brother' . things like
from really crappy stories to serious stories. was really fun.

we japanese love restrants called [Izakaya.]
those are pubs. u can eat, and drink . so cozy.

my big-brother gave me a ride by a motorbike.
its a nice season for it , not cold.

a Pic is a japanese rice-cracker store.
isnt it lovely?

i just wonder the crackers in really bottom of boxs..
how long have they stayed there..... ???
ok i shouldnt mention it maybe ...;-)
[PR]

by sachio_tukiyo | 2005-10-15 11:15 | Japan  

<< 予定は未定。but fun f... なんでかなー。what doe... >>